poniedziałek, 4 listopada 2013

jewelry I



Hej :) 

Dzisiaj post inny niż zwykle, post w którym chcę Wam pokazać moje nowe (i nie tylko)  błyskotki, a już niedługo na blogu pojawi się  post- stylizacja :)

Niżej biżuteria pochodząca ze sklepu LaTuli.pl .
Jedną z tych bransoletek pokazałam Wam już na blogu  (KLIK) , a już niedługo kolejne stylizacje z udziałem bransoletek :))



Biżuteria poniżej pochodzi ze sklepu Likado :



A na koniec bransoletka ze sklepu Szpilka :) 
Post z jej udziałem ( TUTAJ )
 



Pozdrawiam :*


8 komentarzy:

  1. Chce takie!!! :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, same wspaniałości. Czekam na stylizacje :)
    Jeśli masz ochotę przygarnąć prezent w postaci odżywki do rzęs Beauty Lash Pro - zapraszam do mnie - opisałam jej działanie oraz w dniu dzisiejszym rozpoczęłam konkurs z owym kosmetykiem w roli głównej! :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna biżuteria!
    Pokochałam różowo - białą bransoletkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga bransoletka mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń