niedziela, 7 grudnia 2014

moro & black



Heeej ! :) 

Po dość długiej nieobecności wróciłam z zaległym postem. 

Koszula i zegarek to jedyne elementy stylizacji w innej barwie, reszta to czerń, która jest jednym z moich ulubionych kolorów. Zegarek pochodzi ze sklepu MadamLili  (TUTAJ)  jest to mój piąty zegarek z tego sklepu i mogę polecić je z czystym sumieniem :)

 Zapraszam do oglądania zdjęć :)

Pozdrawiam! 


 









kurtka/ jacket - h&m
koszula/ shirt - next
spodnie/ pants - no name
buty/ shoes - no name
zegarek/ watch - MadamLili (TUTAJ)
pierścionek/ ring - centro

6 komentarzy:

  1. uwielbiam ramoneski , Twoją też :)

    ____________________________
    fashionblogger on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna stylizacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem zakochana w moro - koszula piękna! Całość bardzo mi się podoba i wpisuje się w mój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz;) ja polubiłam ostatnio moro :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulę masz fantastyczną! ♥ Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń