środa, 11 marca 2015

Black & blue



Hej :)

Becollar to basic-owe bluzki damskie w klasycznych fasonach z dopinanymi kołnierzykami.
Dzięki dopinanym ozdobnym kołnierzykom można stworzyć wiele ciekawych stylizacji. 
Ja wybrałam niebieską, pikowaną bluzkę oraz czarny kołnierzyk. 

Jako dodatek do stylizacji wybrałam skórzaną torebkę pochodzącą ze sklepu sklep-torebki, początkowo wahałam się czy się na nią zdecydować ze względu na paski, które wydawały się cienkie ale okazało się, że się myliłam, są solidnie wykonane i torebka z pewnością długo mi posłuży. Jest idealna na uczelnie, bardzo pojemna i pasuje do wielu stylizacji :)
Jak najbardziej polecam!

Pozdrawiam :)












bluzka/ blouse -  Becollar (TUTAJ)
kołnierzyk/ collar - Becollar (TUTAJ)
spódniczka/ skirt - no name
torbka/ bag - sklep-torebki (TUTAJ)
buty/ shoes - atmosphere


10 komentarzy:

  1. Piękna :) Bluzeczka cudna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Excellent treatment solution, may be useful thank you
    Solusi pengobatan yang sangat baik, semoga bermanfaat terima kasih

    Obat herbal untuk sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest świetna, wytrzymała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :) Książki, zeszyty na uczelnie, daje radę i świetnie się sprawdza :)

      Usuń
  4. Bluzka jest rewelacyjna, a pomysł z odpinanym kołnierzykiem genialny. Zerknęłam sobie na stronę tej firmy i muszę przyznać, że kuszą oj kuszą swoimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń